Hej, znowu mam dla was coś bardzo banalnego i związanego z ćwiekami :p Wiem, że nie jest to oryginalny i zbyt ambitny pomysł, ale nie muszą być to dzieła sztuki by cieszyły oko :) Nawet jeśli jest to mały element c: Spodenki kupiłam w Mango za ok. 20 zł ćwieki oczywiście Allegro ^^ Przyczepiłam te małe cudeńka pod kieszonką na tych "szwach". Powiem wam, że nie było tak prosto ;] Pamiętajcie, jeżeli macie ćwieki, lub inne tego rodzaju ozdoby, przyczepcie to do waszych ubrań, to właśnie małe szczegóły nadają fajnego wyglądu :D Mam nadzieję, że wam się podobają i na następny raz postaram się o coś hmm.. Bardziej pracochłonnego ;*
Podoba się wam .?
Zrobicie takie .?
Komentujcie .<3